עקירת שיניי בינה

עקירת שיני בינה

שיני הבינה ידועות כשיניים הבעייתיות בפה שלנו. שיני הבינה מתחילות את צמיחתם בסביבות גיל ההתבגרות וממשיכות לצמוח בדרך כלל עד תחילת גילאי העשרים. במקרים רבים אין מספיק מקום בלסת לצמיחת שיני הבינה כשאר השיניים .דבר היוצר מצב הנקרא "שן כלואה"

במקרה של שן בינה כלואה יש קושי לנקותה באופן ראוי ולכן הדבר עלול להוביל במשך הזמן לרקבון, לדלקות ,לפגיעה בשיניים הסמוכות ולזיהום עד כדי אבדן עצם. לעיתים שיני בינה כלואות עלולות להרוס תוצאות של ישור שנים רב שנים. זיהום כתוצאה משן בינה כלואה  מלווה בדר"כ בנפיחות, בכאב ובקושי בלעיסה.

עקירת שן בינה כלואה מהווה פעולה כירורגית ולכן צריכה להעשות על ידי רופא מומחה ובעל ניסיון .העקירה עשויה להימשך כ-60-30 דקות בממוצע, ובמהלכה מוציאים את השן בחלקים או בשלמותה, כשבסוף התהליך יש צורך בתפרים.

בבואנו לעקור את שיני הבינה, כיום ניתנת לנו האופציה לבחור הרדמה מקומית, טשטוש או הרדמה מלאה. רופאי השיניים החלו להכיר בכאב הנלווה לעקירת שיניים ושיני בינה בפרט, ולכן כיום ניתנת אופציית ההרדמה המלאה בפרוצדורת עקירת שיני בינה. הדבר צריך להישקל בכובד ראש ע"י הרופא תוך מתן כל המידע הרלוונטי למטופל העומד לקראת עקירת שיני בינה.

מרפאת דר' תדיר מורשה לביצוע הרדמה מלאה.

המלצות מטופלים
  • שנים רבות דחיתי השתלת שניים עכב בעיות של התפרצויות חוזרות ןנישנות של כאבי שיניים כרוניים.
    הגעתי לענת לפי המלצות של חברים רבים. בפגישתנו הראשונה ענת ישבה איתי והסבירה על כל התהליך שאני הולכת לעבור עם הרבה סבלנות ורגישות.
    למרות מצבי המיוחד וחששותי הרבים עברתי השתלה מוצלחת ללא בעיות.
    ענת אני מודה לך על הטיפול היוצא מן הכלל,על המקצועיות, היחס האישי החם, בהם זכיתי לאורך כל הטיפול עד ההחלמה המלאה.
    תמר אופיר
    תמר אופיר Avatar
    תמר אופיר
    8/29/2019
  • ב"ה זכיתי לפני שנתיים, להגיע לד"ר ענת אחרי חיפושים ארוכים לאיתור מומחה חניכיים, בעקבות מחלת החניכיים ממנה אני סובלת. זכיתי בטיפול מקצועי ביותר, בטיפול אנושי ואכפתי, בליווי אישי ומסור ובשיפור משמעותי באיכות החיים שלי בעקבות הפסקת ההידרדרות במצב המחלה.
    אני מגיעה אליה לטיפול מרמת הגולן- והיא בהחלט שווה את הנסיעה! ממליצה בחום ובהערכה גדולה.
    גומא כהן Avatar
    גומא כהן
    3/24/2020
  • מגיל ממש קטן אני פוחדת מרופא שיניים. אני זוכרת אפיזודות טנטרום שהייתי עושה על רצפת חדר הקבלה בזעקות אימה רק שלא יכניסו אותי פנימה. אבל כמובן שהכניסו אותי וכלום לא עזר. לאחרונה החלטתי שהגיע הזמן להתמודד עם האימה ומצאתי לי לשמחתי רופאת שיניים הוליסטית, ד"ר ליליאנה אוריה שאליה הלכתי לבדיקה והיא גם נתנה פרשנות רוחנית/רגשית לבעיה שסבלתי ממנה. לפרשנות שלה התחברתי מאוד אבל אז הגיעה האבחון שהיה מבחינתי הנורא מכל: צריך לעקור את השן ולעשות שתל דנטלי. ביקשתי ממנה שתפנה אותי לרופאה נחמדה ועדינה שתוכל להתמודד עם החרדות שלי וכך הגעתי ל Dr. Anat Tadir דר' ענת תדיר - מומחית חניכיים, שתלים דנטלים, השתלות עצם. ד"ר תדיר אמנם לא מתמחה בטיפול באנשים עם חרדות אבל מהרגע הראשון שנכנסתי לקליניקה שלה הרגשתי בטוחה. הגוף שלי פשוט ידע שהוא בידיים טובות. הרגשתי מיד שאני סומכת עליה ושאני יודעת שהיא תטפל בי בעדינות ובמקצועיות. זה כמובן לא מנע ממני לדחות ולדחות את מועד ההשתלה … כי בכל זאת - חרדה, ולבסוף כשקיבלתי תזכורת וואטסאפ עדינה מד"ר תדיר החלטתי שאני הולכת. אם להודות באמת עברתי סשן קינסיולוגי כדי להתמודד עם הפחד, ולקחתי גם כדור קלונקס אבל בסופו של דבר העדינות והמקצועיות של ד"ר תדיר והאסיסטנטית שלה, אולגה, היו האפקט המרגיע האמיתי. לפני שהיא התחילה בטיפול היא שאלה איזה מוסיקה ארצה לשמוע ושמה לי ברקע את המוסיקה הברזילאית שביקשתי, לאורך כל הטיפול היא הסבירה לי בסבלנות רבה בדיוק מה היא עושה (אבל בלי תיאורים גרפיים) ובסופו של דבר בתוך האווירה הבטוחה, הנעימה והרגועה הזאת הטיפול הזה עבר בקלות ובמהירות. חשוב לציין שגם ההחלמה היתה קלה ביותר ולא נזקקתי כלל למשככי כאבים. בדיעבד אני לא מאמינה באיזה סטרס תהומי הייתי מהליך שהסתבר להיות כ"כ פשוט ולא מלחיץ. הסיבה שאני כותבת את הפוסט הזה בפירוט רב כל כך היא כי אני יודעת שיש עוד הרבה אנשים כמוני שסובלים מחרדת אימה מטיפולי שיניים. חשוב שתדעו שיש רופאים, שבנוסף להיותם מקצועיים ומצויינים הם גם רגישים למצבים האלה וכל החוויה יכולה בזכותם לעבור כחיובית. מודה מעומק הלב לד"ר אוריה ולד"ר תדיר על חוויה מתקנת ומשנת חיים 🙏
    Keren Sardes Avatar
    Keren Sardes
    3/11/2020
  • דוקטור ענת תדיר- במילה אחת: נדירה. בהרחבה: רופאה עם תשוקה מטורפת למקצוע שלה, יסודית, פרפקציוניסטית ברמות הכי גבוהות, נעימה כאישיות וחייכנית, מרגיעה את ההיסטריה בלבוא לרופא שיניים. מתעניינת אחרי הטיפולים ומקפידה על קטנה כגדולה. מאז שאני מטופלת אצלה, כל חווית טיפול השיניים הפכה מטראומתית לכזו שאני יכולה להכיל יחד עם ידיעה ברורה שאני בידיים הכי טובות שיש.
    אלה שור Avatar
    אלה שור
    8/01/2018
  • ד"ר ענת תדיר טיפלה בי במסירות, במקצועיות ובאדיבות לפני כחצי שנה כשעשתה לי עקירות מסובכות ושני שתלים, ממליצה בחום למי שמחפש טיפול מקצועי ולמי שמפחד מרופא שיניים - כמוני...המלצתי לבני משפחתי ולחברים. בהצלחה!
    גינת ג'מיל Avatar
    גינת ג'מיל
    8/28/2019

התקשר למרפאה דילוג לתוכן