עקירת שיניי בינה

עקירת שיני בינה

שיני הבינה ידועות כשיניים הבעייתיות בפה שלנו. שיני הבינה מתחילות את צמיחתם בסביבות גיל ההתבגרות וממשיכות לצמוח בדרך כלל עד תחילת גילאי העשרים. במקרים רבים אין מספיק מקום בלסת לצמיחת שיני הבינה כשאר השיניים .דבר היוצר מצב הנקרא "שן כלואה"

במקרה של שן בינה כלואה יש קושי לנקותה באופן ראוי ולכן הדבר עלול להוביל במשך הזמן לרקבון, לדלקות ,לפגיעה בשיניים הסמוכות ולזיהום עד כדי אבדן עצם. לעיתים שיני בינה כלואות עלולות להרוס תוצאות של ישור שנים רב שנים. זיהום כתוצאה משן בינה כלואה  מלווה בדר"כ בנפיחות, בכאב ובקושי בלעיסה.

עקירת שן בינה כלואה מהווה פעולה כירורגית ולכן צריכה להעשות על ידי רופא מומחה ובעל ניסיון .העקירה עשויה להימשך כ-60-30 דקות בממוצע, ובמהלכה מוציאים את השן בחלקים או בשלמותה, כשבסוף התהליך יש צורך בתפרים.

בבואנו לעקור את שיני הבינה, כיום ניתנת לנו האופציה לבחור הרדמה מקומית, טשטוש או הרדמה מלאה. רופאי השיניים החלו להכיר בכאב הנלווה לעקירת שיניים ושיני בינה בפרט, ולכן כיום ניתנת אופציית ההרדמה המלאה בפרוצדורת עקירת שיני בינה. הדבר צריך להישקל בכובד ראש ע"י הרופא תוך מתן כל המידע הרלוונטי למטופל העומד לקראת עקירת שיני בינה.

מרפאת דר' תדיר מורשה לביצוע הרדמה מלאה.

המלצות מטופלים
  • מקצוענית עם נשמה. מומלצת בחום רב לאור התנסות אישית ובמספר נושאים.
    Edna Bar-Ratson Avatar
    Edna Bar-Ratson
    8/01/2018
  • ד"ר ענת היא מקצועית אמפטית, ונעים להיות מטופלת אצלה.
    עשיתי שתלים אצלה לפני 4 שנים וכל התהליך עבר בנעימות.
    אני ממליצה עליה מהלב!
    yael amsterdam Avatar
    yael amsterdam
    2/05/2020
  • היחס של דר' ענת תדיר סופר מקצועי ונעים. קיבלתי מענה לבעיית חניכיים שהייתה לי ובנוסף, ההסתכלות הכללית של דר' תדיר האירה בעיית שיניים נוספת שיש לעקוב אחרייה
    Rivka Elbaum Avatar
    Rivka Elbaum
    8/09/2021
  • בתור מישהי שסובלת מחרדת רופא שיניים עברתי אצל ד"ר תדיר חוויה מתקנת ומאוד חיובית בטיפול שתל שמאוד חששתי ממנו. לאורך כל הטיפול היא השרתה עליי אווירת בטחון ונועם והסבירה בסבלנות רבה מה היא עושה כך שהטיפול עבר לי בקלות ובמהירות מפתיעה. גם ההחלמה היתה קלה ביותר ואפילו לא נזקקתי למשככי כאבים. אני ממליצה כמובן מכל הלב!
    Keren Sardes Avatar
    Keren Sardes
    3/11/2020
  • עברתי לפני כשנה השתלת שיניים אצל ד"ר ענת תדיר.
    מקצועית מאוד, אמינה, זמינה לשאלות בכל שעה.
    ממליץ מאוד,
    נחום ויזלברג
    Nahum Wieselberg Avatar
    Nahum Wieselberg
    8/27/2019

התקשר למרפאה דילוג לתוכן