"הרופאה המנתחת המסורה הדואגת
שאם יש צורך
זכות גדולה להיות מנותח על ידה."

המלצות מטופלים
  • אני ממליצה בחום על דר' תדיר!
    היא נעימה, רגישה ומקצועית.
    בתחום כל כך עדין ורגיש, יש לה זוג ידי זהב ולב תואם. היא משרה ביטחון ורוגע ומסבירה כל צעד וצעד במהלך הטיפול.
    בנוסף, גם לאחר טיפולים, מבצעת מעקב צמוד ואכפתי.
    אני מודה לה מכל הלב, על ליווי שאין שני לא, על החיוך הרחב שלה ובסוף- גם שלי.
    רות
    ruth matar Avatar
    ruth matar
    11/05/2018
  • הייתי אצל ענת לאחר בעיית חניכיים שנוצרה לי במהלכו של טיפול אורטודנטי.
    ענת מאוד מקצועית, יסודית, דייקנית ובכמה רמות מעל רופא חניכיים שמקבל בקופת חולים. ממליץ מאוד!...
    david king Avatar
    david king
    1/03/2019
  • אני שמחה שיש לי הזדמנות לספר מה זה להיות מטופלת בידי ענת תדיר. חוץ מזה שענת מקצועית, אחראית ומחוייבת בצורה מלאה, היא מבינה את הקושי של המטופל, בעדינות רבה משלבת אותך בתהליך הטיפול כולו. היא מלווה את המטופל ביד בטוחה ותומכת כך שמאפשרת לך להרגע ולשתף פעולה איתה.
    Edna Golan Avatar
    Edna Golan
    8/29/2019
  • מגיל ממש קטן אני פוחדת מרופא שיניים. אני זוכרת אפיזודות טנטרום שהייתי עושה על רצפת חדר הקבלה בזעקות אימה רק שלא יכניסו אותי פנימה. אבל כמובן שהכניסו אותי וכלום לא עזר. לאחרונה החלטתי שהגיע הזמן להתמודד עם האימה ומצאתי לי לשמחתי רופאת שיניים הוליסטית, ד"ר ליליאנה אוריה שאליה הלכתי לבדיקה והיא גם נתנה פרשנות רוחנית/רגשית לבעיה שסבלתי ממנה. לפרשנות שלה התחברתי מאוד אבל אז הגיעה האבחון שהיה מבחינתי הנורא מכל: צריך לעקור את השן ולעשות שתל דנטלי. ביקשתי ממנה שתפנה אותי לרופאה נחמדה ועדינה שתוכל להתמודד עם החרדות שלי וכך הגעתי ל Dr. Anat Tadir דר' ענת תדיר - מומחית חניכיים, שתלים דנטלים, השתלות עצם. ד"ר תדיר אמנם לא מתמחה בטיפול באנשים עם חרדות אבל מהרגע הראשון שנכנסתי לקליניקה שלה הרגשתי בטוחה. הגוף שלי פשוט ידע שהוא בידיים טובות. הרגשתי מיד שאני סומכת עליה ושאני יודעת שהיא תטפל בי בעדינות ובמקצועיות. זה כמובן לא מנע ממני לדחות ולדחות את מועד ההשתלה … כי בכל זאת - חרדה, ולבסוף כשקיבלתי תזכורת וואטסאפ עדינה מד"ר תדיר החלטתי שאני הולכת. אם להודות באמת עברתי סשן קינסיולוגי כדי להתמודד עם הפחד, ולקחתי גם כדור קלונקס אבל בסופו של דבר העדינות והמקצועיות של ד"ר תדיר והאסיסטנטית שלה, אולגה, היו האפקט המרגיע האמיתי. לפני שהיא התחילה בטיפול היא שאלה איזה מוסיקה ארצה לשמוע ושמה לי ברקע את המוסיקה הברזילאית שביקשתי, לאורך כל הטיפול היא הסבירה לי בסבלנות רבה בדיוק מה היא עושה (אבל בלי תיאורים גרפיים) ובסופו של דבר בתוך האווירה הבטוחה, הנעימה והרגועה הזאת הטיפול הזה עבר בקלות ובמהירות. חשוב לציין שגם ההחלמה היתה קלה ביותר ולא נזקקתי כלל למשככי כאבים. בדיעבד אני לא מאמינה באיזה סטרס תהומי הייתי מהליך שהסתבר להיות כ"כ פשוט ולא מלחיץ. הסיבה שאני כותבת את הפוסט הזה בפירוט רב כל כך היא כי אני יודעת שיש עוד הרבה אנשים כמוני שסובלים מחרדת אימה מטיפולי שיניים. חשוב שתדעו שיש רופאים, שבנוסף להיותם מקצועיים ומצויינים הם גם רגישים למצבים האלה וכל החוויה יכולה בזכותם לעבור כחיובית. מודה מעומק הלב לד"ר אוריה ולד"ר תדיר על חוויה מתקנת ומשנת חיים 🙏
    Keren Sardes Avatar
    Keren Sardes
    3/11/2020
  • An amazing doctor, super professional, available and attentive to any question. I could not have asked for more dedicated and quality care. highly recommend!
    Eyal Bergman Avatar
    Eyal Bergman
    5/20/2021

התקשר למרפאה דילוג לתוכן