"בזכות הגישה והדרך שלה התמודדתי בצורה הטובה ביותר עם טיפולי השיניים, זכות גדולה להיות מטופל על ידה וכבוד גדול למקצוע רפואת השיניים שיש לו מלאכית כזו, ושוב תודה רבה, את אלופה"

המלצות מטופלים
  • בעקבות המלצתו החמה של ד"ר מיכאל טולצ'ינסקי (שביצע את יישור השיניים שלי), הגעתי אל ד"ר ענת תדיר-מומחית חניכיים, וקיבלתי שירות וטיפול מקצועי ואדיב, מסור ויסודי.
    תודה לך, ד"ר ענת!
    ממליצה בחום.
    אפרת אלימלך Avatar
    אפרת אלימלך
    5/27/2021
  • אני שמחה שיש לי הזדמנות לספר מה זה להיות מטופלת בידי ענת תדיר. חוץ מזה שענת מקצועית, אחראית ומחוייבת בצורה מלאה, היא מבינה את הקושי של המטופל, בעדינות רבה משלבת אותך בתהליך הטיפול כולו. היא מלווה את המטופל ביד בטוחה ותומכת כך שמאפשרת לך להרגע ולשתף פעולה איתה.
    Edna Golan Avatar
    Edna Golan
    8/29/2019
  • שנים רבות דחיתי השתלת שניים עכב בעיות של התפרצויות חוזרות ןנישנות של כאבי שיניים כרוניים.
    הגעתי לענת לפי המלצות של חברים רבים. בפגישתנו הראשונה ענת ישבה איתי והסבירה על כל התהליך שאני הולכת לעבור עם הרבה סבלנות ורגישות.
    למרות מצבי המיוחד וחששותי הרבים עברתי השתלה מוצלחת ללא בעיות.
    ענת אני מודה לך על הטיפול היוצא מן הכלל,על המקצועיות, היחס האישי החם, בהם זכיתי לאורך כל הטיפול עד ההחלמה המלאה.
    תמר אופיר
    תמר אופיר Avatar
    תמר אופיר
    8/29/2019
  • ד"ר ענת תדיר טיפלה בי במסירות, במקצועיות ובאדיבות לפני כחצי שנה כשעשתה לי עקירות מסובכות ושני שתלים, ממליצה בחום למי שמחפש טיפול מקצועי ולמי שמפחד מרופא שיניים - כמוני...המלצתי לבני משפחתי ולחברים. בהצלחה!
    גינת ג'מיל Avatar
    גינת ג'מיל
    8/28/2019
  • רופאה מעולה ומקצועית המגלה מחוייבות עמוקה למטופליה. כשהייתי בידיה נתנה לי תחושה שאני בידיים הטובות ביותר, שאני חשובה לה ביותר, ושאקבל את כל תשומת הלב שמטופל יכול לחלום עליה. וזה לא מובן מאליו. ממליצה מכל הלב!
    כרמית בלומנזון Avatar
    כרמית בלומנזון
    5/19/2021

התקשר למרפאה דילוג לתוכן