עקירת שיניי בינה

עקירת שיני בינה

שיני הבינה ידועות כשיניים הבעייתיות בפה שלנו. שיני הבינה מתחילות את צמיחתם בסביבות גיל ההתבגרות וממשיכות לצמוח בדרך כלל עד תחילת גילאי העשרים. במקרים רבים אין מספיק מקום בלסת לצמיחת שיני הבינה כשאר השיניים .דבר היוצר מצב הנקרא "שן כלואה"

במקרה של שן בינה כלואה יש קושי לנקותה באופן ראוי ולכן הדבר עלול להוביל במשך הזמן לרקבון, לדלקות ,לפגיעה בשיניים הסמוכות ולזיהום עד כדי אבדן עצם. לעיתים שיני בינה כלואות עלולות להרוס תוצאות של ישור שנים רב שנים. זיהום כתוצאה משן בינה כלואה  מלווה בדר"כ בנפיחות, בכאב ובקושי בלעיסה.

עקירת שן בינה כלואה מהווה פעולה כירורגית ולכן צריכה להעשות על ידי רופא מומחה ובעל ניסיון .העקירה עשויה להימשך כ-60-30 דקות בממוצע, ובמהלכה מוציאים את השן בחלקים או בשלמותה, כשבסוף התהליך יש צורך בתפרים.

בבואנו לעקור את שיני הבינה, כיום ניתנת לנו האופציה לבחור הרדמה מקומית, טשטוש או הרדמה מלאה. רופאי השיניים החלו להכיר בכאב הנלווה לעקירת שיניים ושיני בינה בפרט, ולכן כיום ניתנת אופציית ההרדמה המלאה בפרוצדורת עקירת שיני בינה. הדבר צריך להישקל בכובד ראש ע"י הרופא תוך מתן כל המידע הרלוונטי למטופל העומד לקראת עקירת שיני בינה.

מרפאת דר' תדיר מורשה לביצוע הרדמה מלאה.

המלצות מטופלים
  • שנים רבות דחיתי השתלת שניים עכב בעיות של התפרצויות חוזרות ןנישנות של כאבי שיניים כרוניים.
    הגעתי לענת לפי המלצות של חברים רבים. בפגישתנו הראשונה ענת ישבה איתי והסבירה על כל התהליך שאני הולכת לעבור עם הרבה סבלנות ורגישות.
    למרות מצבי המיוחד וחששותי הרבים עברתי השתלה מוצלחת ללא בעיות.
    ענת אני מודה לך על הטיפול היוצא מן הכלל,על המקצועיות, היחס האישי החם, בהם זכיתי לאורך כל הטיפול עד ההחלמה המלאה.
    תמר אופיר
    תמר אופיר Avatar
    תמר אופיר
    8/29/2019
  • בזכות הגישה והדרך שלה התמודדתי בצורה הטובה ביותר עם טיפולי השיניים, זכות גדולה להיות מטופל על ידה וכבוד גדול למקצוע רפואת השיניים שיש לו מלאכית כזו, ושוב תודה רבה, את אלופה !!
    מאיר דוד Avatar
    מאיר דוד
    11/03/2017
  • ד"ר תדיר היא רופאה פלאית. טופלתי אצלה בהשתלות מורכבות, השתלת עצם לפניהן, עקירה כירורגית ואולי עוד. היא רופאה מקצועית, אנושית, אחראית ומיטיבה בכל מימד אפשרי ובלתי אפשרי. ד"ר תדיר דאגה שלא אסבול כאב, ונתנה טיפול והנחיות בהתאם וכך היה. כמו כן טופלתי בימי שישי ולאחר טיפולים מורכבים התקשרה ביום ראשון להתעניין בשלומי. כאשר נסעה לחו"ל לשנתיים הודיעה לי ודאגה הן שתהיה לי כתובת רופא מתאים למקרה הצורך והן שמרה עמי על קשר במייל, כך שלחתי אליה צילום הסטטוס לבקורת. הטיפולים הצליחו טפו טפו והיא מזכירה לי לבוא למעקב מידי תקופה. ד"ר תדיר גם הסבירה לי כל שלב בטיפול באופן שהתאים לי. האווירה במרפאה גם היא תרמה לתהליך, האוירה הנעימה בינה לבין הסייעת שלה, ועוד. בקיצור .... אני ממליצה על ד"ר תדיר בכל פה, פה שעבר אצלה טיפולים ומודה לה.
    Noa Vos Avatar
    Noa Vos
    11/04/2018
  • מקצוענית עם נשמה. מומלצת בחום רב לאור התנסות אישית ובמספר נושאים.
    Edna Bar-Ratson Avatar
    Edna Bar-Ratson
    8/01/2018
  • רופאה מעולה ומקצועית המגלה מחוייבות עמוקה למטופליה. כשהייתי בידיה נתנה לי תחושה שאני בידיים הטובות ביותר, שאני חשובה לה ביותר, ושאקבל את כל תשומת הלב שמטופל יכול לחלום עליה. וזה לא מובן מאליו. ממליצה מכל הלב!
    כרמית בלומנזון Avatar
    כרמית בלומנזון
    5/19/2021

התקשר למרפאה דילוג לתוכן